Friday, October 26, 2007

31. Oktoobril Tartus

Niisiis, 31. Oktoober, Tartu linnas, tähistame seda et mulle on üks aasta juurde tiksunud.

Kiire plaan ja skeem:
  • Asukoht: Pubi Trehv (Narva maantee yhika all)
  • Aeg: 19.30 -
  • Kingitused : Iga tulija peab endaga kingiks lohistama kaasa 1 või rohkem viking loto piletit
  • Q&A: Miks mitte träni lotopileti asemel ? Mul ei oleks seda kuskile panna.
  • Kes tulevad: need kellel aega on, pange oma nimed kommentaaridesse kui viitsimist on.
  • Pigistame kätt, sööme miskit ja joome miskit. Vaatame, kelle pilet jackpoti koju toob.
Mis siis saab kui me 19 miljonit jackpoti ära võidame ?
Kamraadurluse huvides läheks see sellisel juhul jagamisele, et kellelgi ei tekiks okast hinge.
Pisemad võidud võime inversteerida ürituse kulude katteks.

Make-up'i võib vabalt peale panna, teeme paar pilti ka nägudest üle pika aja :-)

13 comments:

Martini Rosso said...

Et ma ise ikka tulen kohale. Loodame, et ma siis p2ris yksis eal ei istu :D

kaiv said...

tulen kah loodetavasti

Anonymous said...

Peale 20't (natuke võib see nyyd nihkuda siia-sinna aga ~20:15 nt) olen minagi seal.

FinSoft said...

ma küll ei tea millal ma Riiast tagasi jõuan aga ma üritan läbi astuda igatahes, kui ei astu, on teie püha kohus minu poolt mõtteliselt joodav alkoholikogus kohapeal manustada, kasvõi kambapeale

godzionu said...

sign me up

Anonymous said...

Keegi peaks sinu vanematele ajastusest r22kima. Oleks ajastanud detsembrile ja kõik oleks korras :).

Anonymous said...

Ma arvan, astun läbi, pead ei anna: puhkus hetkel.

Stokuonu said...

Osta omale eestiloto.ee-st kolm piletit, ma ostan Sulle ühe õlle ja oleme tasa. :D Kui joome, siis näeme!

Unknown said...

qwerty! asdfgh! õäöü!

olen kohal.

Hort said...

Mina olen käsi.
Käpp ei ole. :P
Hahaaaa...
Ja keegi ei saa aru.
Nii tore, nii tore, nii tore. :P

Anonymous said...

v-olla.. kui siis korraks.

Martini Rosso said...

Pidu peetud, t2itsa m6nus vaikne 6htu oli. Tydrukute b2nd tegi ka oma etteaste, proovin sellest k6igest siis pilte-videosid ka netti yles panna.

Martini Rosso said...

jackpoti kahjuks ei tulnud meile, aga noh, me v2hemalt proovisime ;) ca. 30-60 krooni jagu vist lotopiletite pealt siiski "teenisime"